En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

3 år sedan!

Publicerad 2009-06-09 19:29:35 i Allmänt



Ja för exakt tre år sedan tog jag studenten.
Helt sjukt fort har det gått. Ibland saknar man tiden i skolan tillsammans med alla.. Var trotts allt en bra tid i livet då man gick i skolan.
Men ska absolut inte klaga nu, trivs kanonbra med mitt jobb och mina arbetskamrater. Har haft en sån tur och få ett fast jobb på just det stället jag ville.
Ja, jag är nöjd över det.!



















FY FAN VAD ROLIGT VI HADE.. MINNS DAGEN SOM DET VORE IGÅR!




Det var den dagen för tre år sedan. Men vad har hänt idag då.
Jobb, träning, inhandling av skor, klippning av häck. Ja, ganska mycket har jag hunnit med.
Nu ska jag däremot äta lite. Magen kurrar.



En bild på mitt brännmärke. Gjorde ont så nå in i hela vetet.

aj


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-06-11 19:17:15

Tre år går sjukt fort! Men är ju rätt vuxen nu :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela