En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Examen, sverigematch.

Publicerad 2009-06-08 19:18:37 i Allmänt

Blidde ingen vinst i lördags för Sverige. Jävla skitmatch.
Bara att ta nya tag på onsdag.

Men något som var roligare i lördags var ju att Madde tog sin examen och är numer en färdig sjuksköterska..
Åh, så duktig du är gumman! 
 
Var iallafall hemma hos hennes mormor och morfar där hon hade lite bjudning av mat , vin och grejer. Mycket trevligt vill jag lova.


 Haha en äcklig bild på Emma när hon äter parmaskinka. :)
 Jossan gillade tårtan.


Idag var jag förresten nere med våra barn som ska börja i förskoleklassen i skolan och hälsade på. Dom ska börja på snäckan, alltså där jag själv gick en gång.
Roligt att komma tillbaka och se hur det såg ut. Vårat kort satt uppe på väggen också. Haha lite kul att se.
Shit alltså, att dom ska börja i skolan redan. Att man har varit med dessa killar från det att de börja på storbarn känns lite spec, är ju trotts allt 3 år. Lite sorgligt att de ska sluta.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-09 16:52:35

Duktig och duktig.. Att gå i skolan är rätt naturligt för mig. Vet inte hur de här kommer att bli..



Men vill du skicka bilder sen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela