En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

MJ

Publicerad 2009-06-26 23:11:55 i Allmänt

Är nog många som börjar sina inlägg idag med att säga något om Michael Jackson. Och jag ska väl inte vara den som är den då.
Vaknade imorse och satte på tvn som vanligt och det första jag ser är då en bild på honom. Hinner tänka att "ja just ja, han ska ju ha en massa konserter snart ju. Fan skulle vara grymt att gå på nån"  och då säger dom "idag  sänder vi extra nyheter med tanke på Michael Jacksons död"  Öhhh va!? 
Skum känsla! En sån stor ikon som nu är död.
Har nu senaste tiden kanske inte levt det bästa livet och inte haft det så jävla nice, men vilken man att göra musik och vilken framgång han en gång haft. 
Jag bara älskar hans låtar..


THE KING OF POP!



Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-06-27 09:02:15

Usch hemskt är det

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-27 16:58:45

Jag tycker att han var en sjuk människa...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela