En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Regnet det bara öser ner....

Publicerad 2009-06-12 20:15:19 i Allmänt

Igår hade vi en avslutningskväll med alla förskolor i lundby.
Vi höll till vid rävgången, där det blev picknick, vin, sangria, kubb och en himla massa skratt.
Ingen av oss från jobbet var speciellt taggade men det blev riiiktigt kul, var trotts allt inte hemma förens halv elva. Heja heja!
Haha många fick stå ut med galna sms av oss. Ni är guld värda tjejer. Har så himla roligt tillsammans med er.


Idag när jag vaknade upp däremot var jag en aning trött.
Dessutom är jag förbannat förkyld och har en aning ont i halsen. Blir nog en tidig kväll.



Fick förresten en liter jordgubbar idag av en förälder som hade tagit fel på tiden (trodde hon hade skrivit 17.00 men stod 15.00 vilket gjorde att jag ringde och efterlyste henne vid 16.) Vilket inte gjorde mig något men hon ville kompensera det. Gulligt av henne. Ännu en gång blev jag väldigt glad av att föräldrarna visar tacksamhet och glädje.
Det gör mig otroligt glad. Så lite, fast ändå så mycket på nåt sätt.

Nejfan snart mat hoppas jag. Maten blev en aning fördröjande.
Hmm jag börjar ledsna på det här. Vad ska vi göra???




Nu längtar jag bort för avkoppling, tack. Vädret gör ju inte en på bättre humör om man säger så.


Kom att tänka på dig Mona häromdan. Var länge sen jag pratade med dig. Saknar dig.
Ringer snart.....

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-15 17:59:34

Ja att läsa till ssk var nog det bästa jag kunde ha gjort för att bli av med min blod och nål rädsla :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela