En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sjuk..

Publicerad 2009-06-16 20:38:03 i Allmänt

Har jag varit men nu är det bättre.
Har varit hemma från jobbet måndag och tisdag. Har haft så jävla ont i magen, skum känsla. Men har varit relativt bra idag så hade kunnat jobba. Men men.
Imorgon blir det jobb igen iallafall.

Så ja, jag har väl inte så mkt mer att skriva för det har verkligen inte hänt mycket dom här dagarna. Varit förbannat långtråkigt, legat i sängen och kolla på alla dessa såpor och skit. Förresten hur länge har den där serien "våra bästa år" gått? Madde??

Ska fortsätta kolla på 10 år med parlamentet nu. Heja Björn.


Kul för U21 landslaget också. Vinst med 5-1. Tack för det!

Hej på er..

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-06-17 06:06:04

Jag ska tatuera fötterna :) ah jag kanske skriver det på rumpan :P

Postat av: Annica

Publicerad 2009-06-17 12:43:55

Det blir blåa diamanter ;)

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-20 17:46:55

Haha



Våra bästa år hade premiär i USA år 1965 (!!) men jag vet itne när det började sändas i Sverige. 1997 tror jag. Och det sjuka är att det fortfarande visas nya avsnitt i USA! Sjukt!



Men har Rex stuckit nu eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela