En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Aj aj aj...

Publicerad 2009-03-16 21:27:09 i Allmänt

Vad var det för låt som vann i lördags?
Skit!


Förövrigt hade vi en mysig melodifestivaldag med barnen på jobbet i fredags.
Parkerade oss i soffan och drog fram datorn och tittade på alla bidrage och barnen fick rösta, till det bjöds det på ostbågar och sega nallar. Mycket uppskattat!

Helgen då annars.
Inte gjort speciellt mkt..
Målat om i köket. Nice blir det. Är ju riktigt kul att måla.


Och vips så var helgen över lika fort som vanligt och nu är också måndagen över.
A-K sjuk på jobbet så imorn blir jag och Sofia ensamma på förmiddagen.. Hej och hå 20 barn är lite vääl mycket på två.. Slipper jobba över iallafall för efter maten kommer Marie.
Så imorgon ska jag och klippa mig. Ska bli sååå himla skönt.


Har precis kolla på Warberg mot Falun..Heja heja, warberg. Idag vann dom så nu står det 1-1 i matcher.

Ska infinner jag mig och globen och vill då att Warberg ska vara ett av lagen på plan då. Skulle vara kul om dom får möta Storvreta också..


Dags att inta sängläge nu..




Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela