En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Måndag och jag vill ha vår och det är nuuuuu..

Publicerad 2009-03-30 22:03:06 i Allmänt

Storvreta vann igår. Kanon!
Warberg vann idag.Kanon!

Idag var det en lång dag på jobbet. Måndagarna är ju allt sega eftersom vi alltid gåt till 18.00.
Vi har börjar prata och skriva inför utv samtalen vi ska ha nu igen. Hej och hå, var ju nyss vi hade det känns det som.
Men nu är det snabba puckar för snart ska alla samtalen vara klara för dom som ska flytta till förskoleklass, bara att köra på.

Nu tycker jag att det är dags för våren att komma, är så trött på detta slask. Alla dessa kläder som ska på, av och bytas på jobbet. Usch blåst och skit. Nej bort med det. Ge mig sooooool och snart även sommar!



Tidig dag imorgon.
Infinner mig på jobbet 6.20, joråvars...
Badminton imorn med.


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela