En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mkt att uppdatera!

Publicerad 2009-03-24 17:01:44 i Allmänt

Blev ju inte mycket skrivet förra veckan. Fy, vad en riktigt jobbig vecka.
Började ju med att jag jobbade till 18.00 på måndagen, tisdagen slutade jag visserligen halv två, men fort upp på stan för klippning, hem och byta om för att spela badminton.
Onsdag fick jag börja tidigare än tänkt eftersom A-K var fortsatt sjuk. Började 8.00 istället för 8.30 till 17.00. Hem efter det för att byta om och sen var det sista gången på salsadansen. Hade verkligen ingen lust, trött och inte på humör men blev bättre när jag kommit igång.
Torsdagen blev även den lång dag. Tanken var att jobba 7.30-16.00 men blev till 16.45 istället, iväg och handla present till Sofia som slutade jobba hos oss tillsammans med Marie,hem och sen iväg och inhandla mammas present till fredagens firande.
Sista dagen för veckan, fredag.. Puh vad skönt. Men blev att jobba över även här. 15.30 skulle jag ha slutat men blev till 16.45. Joråvars, imorgon ska jag lägga in alla övertidstimmar.. Har lite komp att ta ut nu.. Fint!!

Jaha och på fredagen var det ju bara att skynda sig hem för att iallafall hinna byta om innan folket kom, men ack misslyckades.
Kvällen var trevlig med god mat, somnade riiiiiktigt gott runt halv tolv.
  





I lördags var det dags för bowling..
Var himla länge sen jag spelade och det var riiiiktigt roligt.
  
Jenny                       Magnus                   Linda

 
Pernilla                    Daniel



Efter 2 timmars bowling gick vi alla hem till Linda och fortsatte kvällen.

En mycket lyckad helg men förbaskat trött.. Men nu är det bara att bita ihop för denna vecka.. Har ju redan gått 2 dagar vilket är helt okej..
Det som inte är helt okej är att jag har gått och blivit förkyld IGEN..



Innebandykvartsfinalerna då.... Jo i lördags spelades ju dalen-storvreta. Storvreta vann vilket var bra..

Oh, titta där är ju Joel också.

Men gick inte lika bra för warberg igår mot falun.. Nej det blir en avgörande match på tors.. Heja heja!





Tjing tjing!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela