En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Skandal.

Publicerad 2009-03-01 18:53:28 i Allmänt



Gårdagen började med att jag och Linda åkte till StadiumOutlet för att kika lite. Fick stå i kö för att komma in, men gick ganska fort så när vi väl var inne så var vi där ett tag.
Kom därifrån med ett par skor, som tidigare kostat 800 men som nu kostade 199 kr. Så det var ju fin fint, en halsduk tidigare 199 kr men nu 75kr, 3pack sportBH för 99kr mot tidigare 199 kr. Så jag lyckadet göra bra kap.
Inhandlade också ett par vantar och en t-shirt till Julia.

   

Efter stadium blev det McDonalds och sedan en sväng ut till Mariberg. Lagerhaus har ju öppnat där så vi var tvungna att kolla in det.
Köpte rutigt skithuspapper.Inte varje dag man torkar sig med sådant. Och sen blev det en disktrasa till mamma. Tyckte den passa.

 


Efter mariberg blev det iväg och hämta Julia som varit på kalas för att sen åka hem till oss där Ida redan var. Tjejerna skulle ju sova här.
Mös och tittade på film innan det var dags för mat, melodifestival.

 
  

Ida ramlade och slog sig vid munnen och satte sig och gosade i mitt knä.



Tittade ju på melodifestivalen igår också, och vilket skit. Skandalbidrag som gick vidare. Usch!

Nu ska jag fixa tacos.. Gott!

Hej hej!♥

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-03-02 11:59:52

Till en tvåa på 54kvadrat mitt inne i stan :)

Postat av: Madde

Publicerad 2009-03-03 14:58:18

Hade du önskat att TorLeifs skulle gått vidare eller? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela