En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Studiedag!

Publicerad 2009-03-10 19:23:41 i Allmänt


Var det igår på jobbet.
Första delen på dagen spenderades på Hagabadet där jag det var olika aktiviteter.
Jag valde att vara med på yoga och aktiv avspänning. Kul, och spännande.


Efter det blev det mat och sen dags för brandutbildning. Den hölls på vivallaskolan som jag för övrigt inte har varit i sen jag slutade där, alltså har jag inte sett det sen de byggde om. Lite skillnad vill jag lova.
Brandutbildningen var mycket intressant med en superbra föreläsare. Teori i ca 2 timmar och sen fick vi prova på att släcka eld.
En bra dag helt enkelt.



Dagen idag då. Tanken var ju att sluta tidigt idag, är ju trotts allt min tidiga dag, öppnade 6.30.
Men icke det inte, personal borta så blev att jobba över till kl 16. Hem fort och byta om för att åka iväg och spela badminton med syster.
Efter det beställde vi tågbiljetter till stockholm den 18 April (innebandySM), så nu var det kirrat.

Efter en skön dusch sitter jag nu här och ska straxt äta lite för att sedan titta på Mästarnas mästare och sen Andra avenyn, fööör bra :)


Imorgon är det dans igen.. Riiiktigt kul är det faktiskt.. Men tror inte jag kommer bli denna salsadrottning jag sa efter första gången.. Hehe!







Michael Jackson är för jävla bra förresten...
Han är ju kanske inte den allra mest klyftiga person men sjunga det kan han..




Avslutar med en bild på mig från i somras, på indigo såklart!

JAG VILL HA SOMMAR!


Hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela