En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Bra helg!

Publicerad 2009-03-09 21:19:16 i Allmänt

Jaha då får vi se om det går bättre att uppdatera idag då.

Har ju inte uppdaterat på ett tag, så det senaste som har hänt är att jag har haft mitt coachsamtal med chefen. Det gick bra, trodde det skulle vara värre än var det var. Men det var skönt när det var över.
Så torsdageftermiddag när jag kom hem njöt jag av att bara komma hem och inte göra något.

I fredags jobbade jag sent och sen var det bara hem och vänta på Lisa som skulle komma över. Vi åkte först för att inhandla förtäringen för kvällen. Var väääldigt hungriga när vi handlade så det blev en hel del inhandlat. Ex, ostar, kex, skinka, salami, vindruvor, räkor, bröd, aioli

 

Lisa funderar på att byta religion.



I lördags var vi hemma hos Jenny och Magnus. Där vankades det kräftskiva.. Ja, ni läste rätt mm mums.
Alltid lika mysigt att spenderade sin tid tillsammans med dom.
Efter kräftorna blev det melodifestivalen och sen lite sällskaps spel. Alias, så jävla roligt. Jag och Jenny vann stoort :)


  
Ida och Julia visar upp konster vilket jag också provade på, jag kom ner förvånadsvärt långt ner, men det kändes ordentligt i låret dagen efter. Även Linda ville testa.

 Mina tjejer! ♥
 

Älsklingar!

  
Suddig bild på mig och Linda tagen av Ida, En glad Jenny och en god efterrätt. Ananaspaj!

En mycket trevlig helg.!

Nu orkar jag inte skriva mer, kommer mer imorgon.

Godnatt! ♥.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-03-10 13:27:12

jag blir så himla bra på kort! eller inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela