En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sexparty!

Publicerad 2009-10-04 13:43:52 i Allmänt

Ja nu var det länge sen jag uppdaterade men har varit utan dator i 1 och halv vecka så har inte varit så lätt.
Men nu är den tillbaka och jag ska försöka komma ihåg vad som har hänt den senaste tiden.

Förra veckan hade vi coachsamtal med chefen. Tycker igentligen inte om att sitta och prata sådär, men gick faktiskt riktigt bra.
Fredagen var underbar, då var det dags för räkbåten. Gick först till Amuse för ett glas vin innan vi klev båten för en tur med en massa räkor, vin och sång tillsammans med Mamma,Linda,Jenny,Magnus,Cathrine och Leif. Super trevligt verkligen.
Efter en tur på hjälmaren gick vi till moster och där blev vi kvar, tiden sprang iväg och var hemma sent.





 Linda tyckte vinet smakade bra.


Mmmmm vad gott det var.


Han stod för sångunderhållningen under färden. Kanon!

En mycket lyckad kväll!!!


På lördagen sen vad det dags för indigo tillsammans med Emma och Lisa.
Så himla gott som vanligt. Hur mycket mat som helst också. Lite drinkar och vin. Fin fint!
Blev hyffsat tidigt, var hemma vid tolv. Skapligt trött efter en sen kväll dagen innan.
Tack tjejer för en trevlig kväll och det gör vi om snart igen.

Helgen rusade som vanligt förbi som ett skott. Snart var det dags för måndag och ny vecka. Måndagen gick bra, var ganska lugnt och sen kom tisdagen. Min tidiga dag och självklart så hade vi föräldramöte då. Var att åka hem en stund för att sedan åka tillbaka. Mötet gick bra.Skönt nu när det är över.
Veckan fortsatte i ett rasande tempo och snart var det fredag igen.
Var bjuden hem till Marie på jobbet för en hudvårdskväll, men tilltugg och vin. Blev som en babyrumpa i ansiktet och trevligt var det.


Sen kom lördagen, alltså gårdagen.
Började med att fira min stora älskling. Julia fyllde 9 år i ons. Sjuuukt vad fort det går. 9 år.
Firade också Magnus som fyller på Måndag.

Fick fläskfilégryta och ris, mumma. Hann dock inte med kaffe och tårta eftersom jag skulle vidare på sexparty hemma hos Sofia tillsammans med tjejerna.
Har aldrig varit på nåt sånt förut, men det var riktigt kul :)
  
  






Kollar på reprisen av Idol som går nu..
Jävlar vad bra Erik är, heeelt sjukt.
Han kommer vinna!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-04 16:47:11

Aa, visst är han bra :) Om jag kommer rösta på någon så kommer det att bli honom.

Skickar du bilder till mig sen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela