En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lalalalala!

Publicerad 2009-10-21 19:53:44 i Allmänt

Ingen vinst blev det i söndags som jag hoppades..Ännu en förlust. Ajajaj!

Veckan har rullat på bra. Haft lite personal borta med har gått bra ändå, fullt ös på barnen men ändå har det gått bra, inte så där gaaaalet speeedade som dom kan vara imellanåt. Men jag kan lätt räkna minuterna man får sitta ner och ta det lugnt. Ja det är väl ca 35 min. 30 min rast och 5 resterande. Nja kanske inte riktigt så men fan inte långt ifrån.

Jaja jag gillar mitt jobb och är så tacksam över det, så ska inte klaga.
Jag har ju haft skapligt flyt från första början.
Men nån gång ska man väl kunna ha lite flyt. Något som behövdes i de värsta tiderna. Både på det privata och så  dom det ser ut i samhället idag.
Jävlar vad djup jag blev nu.. Aja..

Fick papper häromdan om hur det gick på röntgen av min handled.
Stod att allt såg bra ut men att man skulle skicka en remiss till handkirurgen. Jomantackar, då jag trodde från början att jag inte ens skulle få röntgen.
Fick sen papper idag. Jag kommer bli kallad till handkirurgen om ca 3-4......Månader.....Jotack.. Dumt att stressa.Skitollar.....







JAG VILL GÖRA EN TATUERING NUUUUUUUU!
Håller på och kolla upp hur det ska bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela