En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lördag och mys!

Publicerad 2009-10-17 19:21:07 i Allmänt

Fan vad seg jag är på att skriva i den här bloggen.. Jag vet, måste skärpa mig.

Veckan har varit bra, har gått bra på jobbet- flytit på bra men heja heja vilket ös det är på barnen, förstår inte hur dom orkar. Jaja..
Fredagen var här snabbt iallafall..Skönt!

Just ja, i tisdags var jag iväg på röntgen med handleden-äntligen!!
Var galet mkt folk som satt där (drop in) men till slut så kom jag in. Efter det blev det en lunch med mamma på java. Va länge sen jag åt där, bara älskar deras bakade potatis med kyckling. Det är grejer det.



Igår blev det en lugn kväll, jag gjorde en tacopaj.. Ja ni läste rätt, jag lagade det :)
Mm gott var det men blev såå mätt. Kikade på idol såklart. Underbart tema med MJ. Han är guld den mannen..
Somnade efter idol och sov fram till 10.15 imorse, såå behövligt. Aaaah!

Idag var jag iväg på innebandy i Kumla mellan Kumla-ÖSK, damer.
Hämtade upp Sossan och co och for mot kumla, haha kom fram till slut efter mkt om och men :)
En kanonmatch. 6-2 vinst för ÖSK vilket satt fint.

Nu väl hemma blev det mysbyxor på, ett glas vin och snart mat. Så himla skönt med en lugn helg nu efter flera helger med spikade saker. Det här behövdes.


Även imorgon blir det innebandy och även nu ösk med herrarna får stå för underhållningen. Nu vill jag se en vinst.......


<3 Hej!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-18 15:51:00

Lugna helger är bäst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela