En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mamma!

Publicerad 2009-10-23 18:19:14 i Allmänt

Fick ett presentkort av mamma på spahuset som tack för hjälpen med målningen av köket. Snäll hon är min älskade mamma.
Så nu ska det bli massage av kan jag säga, något som är otroligt behövlig.. Aaaah!



Jaha, fredag mina vänner.. Är ju inget man tackar nej till.
Har varit en bra vecka på jobbet också. Så allt är ju kanon!

Ikväll lagar kockerskan Emma hemlagad pizza som ska förtäras till Idol, kanske får bli en öl till är ju godare än vin till pizza.. Mm så får det nog bli.
Imorgon blir det loppis tillsammans med mina kära systrar. Kommer bli spännande..
Efter en förhopnningsvis en lyckad dag blir det middag hemma hos systeroch Magnus tills med Linda.. I like it. Älskar deras mat och att umgås med mina älskade systrar (och Magnus och Barnen förståss). Dom är allt!










Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-23 19:20:52

Åh mysigt med spahuset :)

Postat av: Systra Di

Publicerad 2009-10-23 21:20:30

Gud så snäll du är min älskade lilasyster!!! Snyggt kort du!!!!!Turkland du...... Ja ska bli så trevligt imorgon! God mat o trevligt sällskap!! See you tomorrow!! Puuusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela