En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

En dag i innebandyns tecken.

Publicerad 2009-09-20 19:07:46 i Allmänt

Åter en vecka har passerat i ett snabbt tempo.
Hade min långa vecka på jobbet också. Huahua men nu är den över iallafall för två veckor fram :)

I måndags var jag, Linda, Mamma, Babs och Soss ute och käkade på Indigo (såklart).. Myycket trevligt och gott... Men blev en aning sent, inte riktigt vad jag behövde då jag skulle infinna mig på jobbet 6.15 på morgonen. Heja heja, tack och lov för att jag slutade tidigt, blev hem och sova en timma innan det var dags att bege sig på kalas.
Hem till Ida som fyllde hela 4 år. Min lilla gumma, är inte så liten längre.. Och snart blir den andra 9.. Vart tog tiden vägen, herregud.




Har blivit en lugn helg också vilket har varit skönt.
Bara slappat och idag fick det bli en innebandydag. Först öskdamer mot Köping, vinst 5-2. Gött!
Sen var det herrarnas tur och de vann med 9-7.. Braaa..
Efter matcherna fick det bli en pizza innan hemfärd och slappartid vid tvn.. I like it!


Innan jag slappar ska jag nog ta och kolla igenom lite papper till jobbet. Ska ha coachsamtal med chefen på Tis. Lika bra att vara ordentligt förberedd menar jag..Men sen blir det tvn för min del..


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela