En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

10 Sep!

Publicerad 2009-09-10 19:32:07 i Allmänt

Lördagskvällen som spenderades hemma hos Madde till en början slutade sen på frimis.
En mycket trevlig kväll tills. med Madde :)
Träffade en hel del roligt folk ute, och vissa hade det ju det "roligare" än andra :) Jejejeje!

 




Jag gillade Maddes blommor!


Den obligatoriska toabilden :)




Var ju även match i lördags som Sverige vann, TACK för det Zlatan.



Sen mina vänner har ju Idol börjat igen, det är ju bara föör kul att kolla på alla som gör bort sig nåt fruktansvärt, shit vad tänker dom på.
Men roligt för en annan, eller nästan pinsamt på ett sätt.
Jag kommer följa det slaviskt iallafall.
Något mer jag kommer följa slaviskt är Andra Avenyn, har man en gång börjat
titta så kan man inte sluta. Så är det.
Kul att det har börjat lite på tv nu iallafall, har varit för jävla dåligt med bra program nu ett tag.


Veckan har varit en mördarvecka, aaaaaahm vad guld det ska bli med helg.
Att ha en som skriker sig igenom i stort sett hela dagen och vill att man så bära på henne STÄNDIGT(då är hon tyst) tar ganska mkt på en.. Tycker så synd om henne, men vad trött jag blir i huvudet.
Helgerna är numer heliga!


Var och tog bort en leverfläck på ryggen igår.
Aj vad ont jag har haft idag och det har kliat som bara den.. Men fick sy 4 stygn, coolt enligt mig eftersom jag aldrig tidigare har gjort det.. Mmm!


Imorgon kommer Ida och Julia hit och ska sova över, va länge sen.



Har även fått en hel del bilder från vivallatiden...
Jäklar vad kul det var att kolla, lovar att lägga upp lite av dom här så ni får se.
Men det får bli en annan gång för
nu ska jag göra hamburgare och sen kolla Idol..


Natti, och sov gott.. Det kommer jag göra.. Garanterat!



Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-11 13:59:17

Med till Lisa imorgon?



Får jag ta bort dina stygn sen? :D Eller är det sånna som löser upp sig själv?

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-11 15:36:58

Jag kan ta dem gratis :) Man behöver ju bara en sax och en pincett :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela