En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lev i nuet!

Publicerad 2010-04-16 22:47:24 i Allmänt

 

Nu har jag äntligen beställt tid för ytterligare en tatuering. 1 Juni, hej lång tid. Men den som väntar på något gott... ?
Har länge velat göra en till. Men vad och vart, har varit frågan..? Det jag visste var att jag ville skriva något och som verkligen betyder något och står för något speciellt...  
Nu så, nu har jag bestämt mig.


Lev i nuet ska det stå och för mig betyder det något speciellt.
Det står för ett förflutet som jag nu vill lägga bakom mig, det är nu jag vill försöka lämna det och inte längre må dåligt. Det är svårt och sitter långt in men jag ska försöka..... Jag ska!
Det är nu jag ska våga. Känner jag för något, så ska jag göra det. Vad finns det för hinder? Nej, dåså...
Som sagt leva i nuet. Jag har fått så mkt bokstavligt förklarat för mig att livet är verkligen inte något man tar för givet utan något man ska ha ett värde på och verkligen leva. Man ska visa sin kärlek till sina nära och kära idag och nu, inte imorn eller sen. Det kan vara för sent.........
Den senaste tiden har det hänt alldeles för mycket i min närhet som inte ska få hända, och framförallt inte nu..!? Hallå jag är 23 år och folk går bort från en, blir allvarligt sjuka och allt vad det är.
Hade dessutom ett intressant samtal med en person i veckan, vilket fick mig att tänka till både en och två gånger. Fantastiskt människa, verkligen!







Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-17 13:17:59

Blir nog bra :)

Vart ska den sitta?

Men Emma, 1 månad och 2 veckor är ju ingen väntetid alls, oftast får man ju vänta typ ett halvår. Vem ska göra den?

Postat av: LIsa

Publicerad 2010-04-18 17:51:46

va roligt! :D Jag fick vänta i 5 månader på min, men som sagt den som väntar på något gott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela