En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

En som gillar skor!

Publicerad 2010-04-10 14:30:33 i Allmänt

Lördag idag och klockan är halv tre och jag har ännu inte gjort ett skit..
Ganska skönt faktiskt. Men funderar på att städa toaletten nu, kan jag vara nöjd över att ha gjort nåt...


Senare ska jag och Linda vara barnvakt åt Julia och Ida. Party för J&M.




Rensade garderoben i hallen igår. Titta vad jag fann där......

Undra vems dessa är..?


















Vad hände? Jag lixom bara undrar...



Fridens....

Kommentarer

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2010-04-11 09:13:07

Tack!



Jag har inte fått provsvaren ännu, men jag tror att det ska ha gått bra.



En massa skor det där, hurre du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela