En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Håkans Bar!

Publicerad 2010-04-26 21:14:08 i Allmänt

Haha tycker att det är lite kul att kolla på det faktiskt :)
Nu är det hollywood fruar, vilket också är galet kul att kolla på, det har börjat så får bli ett kort inlägg..

Har varit en helg fylld med förkyldning, hosta och feber.. Bläää!
Började i fredags morgon av att jag inte kände mig helt hundra. Blev en lång dag som avslutades med 2 utvecklingssamtal, men till slut så var det helg och jag kände att det behövdes verkligen, trött och ännu mer förkyld än på morgonen.
Vaknade lördagmorgon med feber... Suck! Febern gav med sig under söndagen så idag fick det bli jobb.. Hade varit skönt att vara hemma för att vila mig lite, men icke..Skulle dessutom öppna idag så åkte iväg.
Inte hemma förens halv sju.. Ja långa dagar blir det.!

Imorn blir det ytterligare en tidig morgon men slutar tidigt, funderar på att åka iväg och sola. Skulle behövas, verkligen!

Nehe, nu ska jag avsluta och lägga mig i sängen för att fortsätta kika hollywoodfruar, börjar bli trött...



Godnatt godnatt...!


Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela