En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Orkeslös!

Publicerad 2010-04-22 19:09:15 i Allmänt

Ojdå, såg att jag inte skrivit sen i lördags.. Storvreta vann till slut, gött gött!
Söndagen försvann i räääääääserfart och snart var det måndag igen.. Måndag, fredag, måndag, fredag...
Måndagen gick bra, tisdagen också.. Var iväg och klippte mig då också. Nöjd som vanligt.. Bästa!!
Men onsdagen....!? Fyfan.. Ville bara vända och åka hema. Började inte förens halv tio men var på jobbet straxt innan halv nio. Utvecklingssamtal, som för övrigt gick mycket bra. Skönt med nöjda föräldrar!!!
Men resten av dagen, inga kommentarer. Mitt tålamod tog slut någonstans där på vägen, vad hände. Kom hem och började tjuta... Var trött, förbannad och irriterad till max...
Gick in i duschen, satt där ett tag och hämtade nya krafter......... Hmm, dom var väl kanske inte riktigt tillbaka idag, fram tills efter lunchen kändes allt pest och pina, men sen vände det en aning.. Men jag ville bara hem.. HEM! Tack ni som förstår mig och som orkar lyssna på mig!


Här skulle jag trivas just nu!

Nu bara fredag kvar som jag avslutar med 2 utv samtal, sen efterlängtad helg att vila upp sig på..
Galet sugen på att gå ut och ta en öl, ett glas vin eller liknande. Känner att jag behöver komma härifrån och finna ny kraft.........Var finns det?
Men nej, i helgen är det loppis. Jag linda och jenny ska stå igen och sälja gammalt skit.
Kom och handla vettja, så blir jag på lite bättre humör.!




Deppigt värre....



Hej på er!

Kommentarer

Postat av: Systeryster

Publicerad 2010-04-22 20:23:54

Men lilla du!! Är dom som en böld i röven?!!! Jenny sa just att hon vet.... hon har en sån på jobbet!Nä skämt åsido... vi får ta en syskonkväll väldigt snart!!!! Indigo lockar va?! Älskar dig! " O Jenny säger inte detsamma" :) Puss på dig

Postat av: Systeryster

Publicerad 2010-04-22 20:33:09

Men lilla du!!! Är dom som en böld i röven?!! Jenny säger att hon vet.... Hon har en på jobbet!! Vi måste ta en syskonkväll väldigt snart! Indigo lockar inte va?! Älskar dig! "Jenny säger inte detsamma" :) Puss på dig

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-23 16:07:21

1 maj kan du komma hit och koppla av från allt annat, för då äre fest! :D

Postat av: Annica

Publicerad 2010-04-23 17:52:08

Vi får ta en myskväll hemma hos Lisa snart! :) Lisa det gör inget att jag säger att vi ska vara hos dig va? ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-23 21:54:29

Systeryster: Ja lite så faktiskt... Som sagt du hörde ju hur det var när jag berättade....... suck!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela