En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sol, sol, sol!

Publicerad 2010-04-28 20:01:14 i Allmänt

är bra underbart.. Man blir lixom på ett så bra humör. Slutade tidigt igår och drog då upp på stan med mamma. Skulle fixa lite småärenden och begav oss sen till slotten, satte oss där för att sola lite och äta en glass. Mys!


Jag menar.. sämre kan man ju ha det!




Som idag till exempel.. Inte riktigt lika underbart väder.. Nej!

Har varit en lång dag idag, börja i och för sig inte förens 9.30 men efter avslutad tid på jobbet var det fortsatt arbete i form att ett så kallat möte med pedagogiska diskussioner med skolans personal. Hemma igen vid 18.45.
Nu har jag precis förberett ett utvecklingssamtal inför imorgon eftermiddag.. Sen har jag bara ett kvar och det avklaras nästa vecka.. Skönt!!


Nu ska jag kolla på Anna Anka söker assistent.. Det skulle jag vilja bli.. Så himla gärna. Eller kanske inte.
Inte mycket vett i den kvinnan. Men skrattar gärna åt henne..






Fridens på er!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-04-29 15:12:47

Usch jag gillar inte Anna Anka haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela