En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

I´m back!

Publicerad 2010-08-15 14:18:34 i Allmänt

Då var man tillbaka efter två underbara veckor i värmen...
Har haft det kanon och det känns mindre bra att vara hemma igen, men ja man kommer väl in i det ganska snabbt.
Imorgon är det visst dags att ge sig tillbaka till jobbet.. Ytterligare en semester till enda....... Fy vad fort det går.
Eva från jobbet ringde nyss och har gett mig en uppdatering om hur det ligger till.. Hej och hå. Känner att det kommer bli fullt ös minst sagt imorgon. Och inte nog med det, jag öppnar dessutom och går sedan till 18.. Jag längtar inte..

Uppdatering från semestern kommer senare.. Nu ska jag försöka få ordning på resten av packningen som jag inte packat upp än..





Ha det gott, igelkott!



FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela