En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Solsidan!

Publicerad 2010-08-20 22:08:45 i Allmänt

Fredag och visst känns det att man har börjat jobba...
Jisses vad trött jag är om kvällarna. Nattuggla som jag är annars, men faaaen inte när jag jobbar, hinner knappt lägga mig ner så sover jag. Tv och lampa på för fullt när jag vaknar X antal timmar senare.
Har varit hemma en vecka men känns som det var år och dar sen man var där.
Idag har det blivit lugnt, hemma straxt efter fyra efter en bra dag på jobbet. Mina fina ungar.. Lagade lite mat och har kollat på en drös med avsnitt av solsidan. Tog en paus nu och skrev lite här, men ska fortsätta kolla. Haha jag skrattar ihjäl mig. Ove Sundberg är bara föööör mkt:) !!!!




Hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll.
Förhoppningsvis 2 dagars ledigt innan det är dags igen.






Imorn kommer kungen hit till lilla Örebro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela