En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Vardag och rutiner är livet, eller... Nja, kanske inte.

Publicerad 2010-08-17 19:29:12 i Allmänt

Ja och så var det ju det där med att få till ett inlägg om resan... Ja ska försöka fixa det. Men har en förmåga att ta ett jävla tag att få in alla bilder och så, men ja, nåt får det nog bli i alla fall.

Man är åter in i vardagen och det känns som man aldrig har varit därifrån.
Skumt igentligen. Har ju trotts allt varit borta 6 veckor. Inte ledig 6 v men borta från bergagård 6 veckor med tanke på att jag jobbade en vecka på sammanslagningen. 
Största ångesten i söndags och vi ska inte tala om vad jag hade mån morgon när kl ringde 5.00. Att öppna direkt efter en semester vore förbjudet. Jag var mer död än levande.
Inrumlandes på jobbet och det vällde in barn straxt efter 6.30. Here we go again....

Redan då kände jag mig "hemma"  och som att jag aldrig varit ledig. Sjukt!!

Som sagt 6.30 började jag och som alltid går vi till 18 varje mån. Ingen mjukstart här inte.
Var som tur va ganska lugnt med barn. 10 barn... Vilket jag tyckte räckte, men snart så, då har vi 19.... Gaaaaah!

Nytt schema har vi vilket betyder att jag inte slutar tidigt på tisdagar utan torsdagar. Ganska skönt att ha i slutet på veckan, jag klagar inte. Men gäller att ställa in sig, är ju van att få gå hem tidigt på tisdagar. Idag jobbade jag istället till 16.00.


Inte mkt gjort sen jag kom hem, men nu ska jag fixa käk! Imorgon blir det en aning sovmorgon. Börja 8.30.


Ha det gott folk, snart så kommer cyprusbilder...



FRIDENS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela