En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

År 2010 snart passerat.

Publicerad 2010-12-30 19:40:13 i Allmänt

Och vad fan hände med det?
Vissa tycker att det här året var det absolut bästa och vissa tycker tvärtom. Jag tillhör den senare gruppen.
Ett riktigt skitår rent av.... Men vad skulle jag ha gjort utan alla fantastiska människor runt omkring mig?
Det jag önskar och hoppas är att 2011 blir så förbannat mycket bättre, det här året vill jag helst bara radera på alla sätt och vis!


Hade en fin avslutning på året igår då jag var hemma hos Claesson. Glöggmyset som var tänkt struntade vi i och det blev istället tacos och vin tillsammans med Fia och Madde.. Inte allt för ofta vi träffas så där allihopa, bara flisa som saknades, och mycket mycket trevligt var det. Tack flickor!!!

   




Maddes Markus var snäll och körde hem mig, det tackar jag för, annars hade det blivit taxi.
Upp tidigt imorse då jag öppnade.
Men idag var det inte många, 3 små kottar. Jag hann med allt med barnens pärmar. YES! Alla bilder och sånt sitter i respektive pärm och det är så skönt. Bara att starta på ny kula. Fint! En sten som föll, nu bara samtalen kvar. Heja heja!



Jaha, då var det lite helg igen då, jag är inte den som är den.. Tycker det ska bli superskönt.
Bingolottokväll ikväll.. Såja..


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela