En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Saknad!

Publicerad 2010-12-01 16:38:25 i Allmänt


Som jag ser det på statistiken så är det många som är inne och kollar varje dag, antar att man väntar på en uppdatering.
Det har idag gått 3 veckor....3 veckor där jag levt som i en bubbla, jag har knappt koll på vad jag har gjort, vad som hänt hemma, eller runt omkring mig överhuvudtaget eller nåt.
Sitter och försöker skriva ihop lite till er utifrån det jag skrivit ner varje dag i min kalender, ska försöka få till de den här veckan, men fyfan vad jobbigt det är att gå tillbaka i dagarna och alla minnen och bilder som rivs upp igen.
Det är tufft!


Begravningen var igår och idag känns allt så konstigt och tomt på ett så konstigt sätt som jag inte riktigt kan förklara.
Det är väl nu man måste försöka gå vidare, vidare utan pappa....
Imorgon ska jag försöka mig tillbaka till jobbet igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela