En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mycket har hänt!

Publicerad 2010-12-19 23:15:20 i Allmänt

Ja dagarna går och jag har ingen ork till nåt.. Allra minst bloggen. Men nu ska jag försöka mig på det..
Har ändå hunnit med en del de senaste veckorna, lör för två veckor sedan begav jag mig till stockholm tillsammans med ett gäng från jobbet. Tanken var shoppingresa, men så mycket shopping blev det inte. Kom hem med ett par strumpor i allafall.. Alltid nåt. :) Men supertrevligt var det. Mycket skratt, blev det och det här var precis det jag behövde. Var i valet och kvalet om jag skulle åka, men mycket skönt att komma bort ett tag.
Efter att vi kommit hem runt 20.00 begav vi oss hem till E för lite avrundning på kvällen. Prat och lite vin fick avsluta den lördagen..

  


Under söndagen sen var det dags för Idas gymnastikavslutning. Lilla skruttan!
  


Återigen en ny vecka att ta tag i och varje dag totalt fullsmetad.. Mån jobb och apt till 18, tisdag jobb till 16 och därefter två utv samtal, hemma vid 18, onsdag jobb till 17, och därefter samtal, hemma vid 18, torsdag slutade jag tidigt men bokade in ett samtal och var sen inte hemma förens 14.45. Skönt att ha fått lite samtal gjorda vilket har legat över mig och gjort mig fruktanvärt stressad ett tag nu. Nu återstår 3 samtal men jag har pratat med berörda föräldrar och de förstår och vi tar det i januari.

Det var den veckan, vilket försvann i ett nafs och lördagen spenderades sen i idrottshuset. AGF:s gymnastikuppvisning i idrottshuset där Julia och Ida medverkade.


Luciadagen kommen därefter och ett evigt fixande på jobbet, fram med fika, på med kaffe, byta om på barnen och allt vad det är. Alltid lika skönt när det är över. 
I onsdags var det sedan julbord med jobbet och iår var det bra påkostat må jag säga. Vi befann oss på conventum med hela nordväst, det bjöds på god, god mat och en förträfflig underhållning av showgruppen Janssons frestelser. Tack och bock för det!



Men än var det inte slut på trevligheter, torsdagskvällen spenderades på indigo med bästa systrar!
  

Linda går för övrigt runt och är väldigt gravid.
 Mosters lilla groda!




Jaha, nehe dags att stänga ner nu.. Är trött som ett as, men har haft ofantligt svårt att sova sista tiden, hoppas på ändring snarast..
Förresten, vad hände, julafton på fredag?
Julkänslan lyser med sin frånvaro.

Jag lovar att bättra mig på blogg fronten...



Tack och Gonatt!!

Kommentarer

Postat av: Babsan

Publicerad 2010-12-23 19:35:45

He en så bra jul du kan!! Hälsa de dina och sköt om dig! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela