En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Allvarligt!!

Publicerad 2010-02-20 15:15:53 i Allmänt

Hur mycket mer snö ska det komma.. Är det bara jag som tycker att det räcker nu? Ne, tänkte väl det..
Har nog snöat mer eller mindre varje dag den här veckan, och nu är det ju extremt.

Veckan för övrigt har varit bra. Universitetet i måndags, lugnt, lite diskussioner på fm, lunch och sen freläsning hela em.
Tisdag var man tillbaka på jobbet, hej och hå. Alla barn! Fullt ös medvetslös och även denna dag personal sjuk... Gick väl kanske inte jätte bra med mitt finger, men försökte förgäves att byta några blöjor och klä på några barn.. Men aj som fn vad ont det gjorde när jag kom emot det. Inte det lättaste att undvika då det är pekfingret och just på höger hand också. Jomantackar... 

Slutade tidigt iallafall och begav mig hem. Trött som en gris efter att ha öppnat på jobbet 6.15. La mig en stund och pluggade också ett tag.

Onsdag var det sovmorgon till 9.30.. Ah vad skönt. Kom till jobbet och det var så lugnt.. Öhh nej.. Magsjuka!
Endast 7 barn.. Lite skillnad från tisdagen då det var 15 barn.

Jobb till halv sex och direkt vidare till en annan förskola för studiebesök. Mycket intressant och bra.. Hemma vid 20. Så trött...


Torsdag och fredag pluggdagar..
Torsdag fm, satt hemma och läste. Åkte sen till jobbet vid 15 för att göra två grupparbeten med Carina och Eva. Lyckades fixa det på 5 timmar. Hemma vid 20.. Hej och hå.. Fritid, vad är det?????




Idag ska jag iallafall hem till Madde.. Mat, vin, melodifestivalen. Kanon!



Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-24 20:32:12

Jag är med trött på snön. vill ha vår och sommar nu :) men snart så.



kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela