En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Återigen universitetet.

Publicerad 2010-02-01 20:22:57 i Allmänt

Ytterligare en dag på universitetet med en hel diskussioner och sen 2 föreläsningar på em. Var en aning trött efter dagen så blev lugnt när jag kom hem. Satte mig för att göra schema för oss på avdelningen de kommande veckorna med plugg. Faaaaaaaaaaaan vad svårt det är. Timmar hit, timmar dit. Gaaalet!
Någon som vill hjälpa mig?


Annars i veckan har det varit långa dagar med jobb och en hel del plugg. Ytterligare ett arbete inlämnat.
Fredagen var skön, kunde slappna av för en stund och kika lite på tv med ett glas vin.
Lördag och jag blev ett år äldre.. Grattis till mig!
Lite folk här under kvällen och det bjöds på mat och dryck.
Runt tio var det dags för dom att åka så då blev det för mig att åka upp på stan en sväng. Linda följde med. Hämtade Madde och mötte sen Lisa och Amanda på olearys. Satt där och träffade lite folk. Mycket trevligt!
Bra födelsedag som avslutades lika bra som den började. Tack!

Nehe, ska väl kanske fortsätta med schemat.. Eller?
Jo måste!!


Bilder tar vi en annan dag.

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-02 21:06:12

Usch vad jobbigt med plugg :(

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2010-02-06 21:08:09

Äsh, det var så lite! :)

Det går inte ett år utan att jag tänker på din födelsedag (när jag närmar mig min), den sitter väl ingraverad i hjärnbarken ;)

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2010-02-06 21:08:35

balken*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela