En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ösk-dag!

Publicerad 2010-02-08 18:47:35 i Allmänt

Igår kom Ida över stund. Vi var ute och åkte spark, myys!
Så himla härligt, mycket snö, solen sken och spark. Det är vinter det!

Blev en kortis för sedan va det dags att bege sig på innebandy. Blev faktiskt en promenad från Linda till Mellringe, skönt. Men helvete vad varm jag blev.
Först var det dam matchen. ÖSK-Kumla som ÖSK kammade hem så fint med siffrorna 6-2 (om jag minns rätt?) Därefter lyckades även herrarna fixa segern mot Lillån med siffrorna 8-6. Tack för det!
Var inte hemma förens straxt efter åtta så blev en heldag men innebandy. Trevligt men himmel vad ont i rumpen man fick av att sitta i ca 5 timmar med endast korta bensträckare.

Kvällen avslutades med mat, i en annan del av köping och wallander..


Pluggdag idag, men min motivation är inte riktigt på topp. Har en konstig förmåga av att jag "ska bara" göra en massa annat innan jag ska sätta igång. Men fick väl lite gjort iallafall. Får plugga som skrutt imorn innan sjukgymnasten och även efter för sen är det back to work ons,tors,fre. Och då mina vänner blir det långa sköna dagar.. 9.30-17.30, 8.00-17.00 och 7.30-16.30 plus att jag ska få in en träff med Eva och Carina därefter någon gång för att göra vår studiegruppsuppgift.... Suck! Roligt nästan jämt.
Men nu ni, endast 5 veckor kvar. Yeah!


Har lite brist på bilder,men här kommer en liten vinterbild iallafall. Haha på mig och Linda när vi skulle skicka en 
snöig hälsning till turkiet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela