En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Schlagerlördag!

Publicerad 2010-02-06 22:39:17 i Allmänt

Jaha, lördag och snart är även denna helg förbi. Herrejösses vad veckorna går. Snart sommar, eller?

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så var det ju ett evigt jobb med schemat för oss personal nu då jag pluggar också, satt kvar i onsdags efter stängning och gjorde förhoppningsvis det sista. Sköönt!
Jobbade alltså bara tis och ons eftersom det var universitetet i mån. Så tors, fre var det plugg. Ny bok som ska läsas ut, snart klar. Heja heja!
Förresten Maarit från jobbet (våran kokerska) ringde mig i torsdags och frågade om jag ville ha soppa som hade blivit över. En av mina favvosoppor för övrigt.
Skönt att ha den när man inte riktigt orkar laga mat när man sitter hemma och pluggar.. Go hon är! Så självklart ville jag ha den. Mumma!



Ikväll drog melodifestivalen igång.. Ja vad tyckte ni? Jag gillade iallafall Salem Al Fakir! Yes det gjorde jag.



Talade ju om att lägga in lite bilder, så jag ska väl hålla mitt ord. Tog för övrigt mycket dåligt med kort under min födelsedag. Knappt inga här hemma och inga när vi var ute sen men slänger in två på mina små hjärtan.








Fick för övrigt ett fantastiskt fint kort på min födelsedag som gjorde min dag!

Är sånt här som verkligen får en på bra humör och som man ibland behöver få höra.
Det värmde och jag blev otroligt glad!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-07 09:01:12

Nej usch jag gillade inte Salem al fakir. Dolph var bra ^^



Jag får se hur det blir med bilderna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela