En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Torsdag den 25:e

Publicerad 2010-02-25 21:48:36 i Allmänt

Lördagen hemma hos Madde var mycket trevligt!!
God mat, vin, melodifestivalen och otroligt mycket sång. Bra eller dåligt?, det får grannarna avgöra :)

I söndags åkte jag och Linda ner till moster på sjukhuset och hälsade på henne.. Hon har genomgått en stor  operation av hjärtat. Skönt att hälsa på henne och se att hon var på benen och ändå ganska pigg. Blev lite fika och prat.
Hemma vid halv fem och då blev det lite plugg innan mat och tv. Bland annat Wallanderfilmen. Har nog sett alla typ 3 gånger men ändå vill jag se dom en fjärde..I brist på annat om inte annat. Men bra är dom också.

Jaha, den här veckan då, vad har jag lyckats ta mig igenom?
Jo, en hyffsat lugn måndag men en aning mindre barn och kunde då fixa med lite annat. Skönt, då man absolut inte hinner med sånt vid full barngrupp.
Plugg tis och ons. Gick väl som vanligt. En aning segt i början men sen blir det fart när det börjar krisa :) Aja, så gott som klart nu. Ska skicka in den imornbitti tänkte jag.
Igårfm var jag hemma hos Jenny, Julia och Ida på lite frukost. Frallor och kaffe, det är grejer det. Barnvakt under tiden hon och mor åkte till bolaget. Var ute i pulkabacken. Aaah, vad skönt det var. Sol, sol, sol!


Idag var det jobb igen. En bra dag med en del mys med barnen. Ganska många barn men ändå lugna och harmoniska.Myspys!
Förövrigt jobb till kl 17 och därefter plugg.........
Jobb även imorgon. En kort dag. 7.30-14.00. Inga fel, inga fel med tanke på mina hästdagar här ett tag.


Jag liksom längtar...


Har varit liiiiite dåligt med bilder nu ett tag, men ska försöka slänga in lite imorn eller i helgen.. 

Godnatt, sängen lockar nu.. Skulle kunna somna stående.. 


Natti!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela