En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Året VAR 2009.

Publicerad 2010-01-03 18:17:02 i Allmänt

Ja precis, det var det året som var.. Passerat!
Men mycket har hänt och jag ska väl försöka se tillbaka och vad jag minns.

Förra året började ju tillsammans med vänner på Lisa och Sofias trevliga nyårsfest..


Efter en hel del ledighet var det ju dags att komma tillbaka till jobb och verklighet. Linda blev straxt där efter 1 år äldre och så även jag. Det infirades här hemma.


Jag började straxt därefter på en såkallad salsakurs tillsammans med ett par jobbarkompisar. Haha, det var skoj. Kanske inte så lätt men det ledde till en hel del skratt vill jag lova.

Linda och jag spelade en hel del badminton, duktiga var vi en ganska lång period innan sommaren kom smygande och då la vi av.

Indigo besöktes flitigt som ALLTID såklart. Vinter som sommar med diverse folk.
Mamma, Linda, Jenny, Emma, Lisa, Annica, Anna. Ja, blev en del.
Mamma, Linda och Jenny på indigo.
 



Jag och Marie på jobbet började "vibba" på vibhälsan. Jag tyckte det var kul, första gången jag verkligen hittade något som var kul. Köpte ett 10pass kort men därefter blev det aldrig något nytt.
Får se om det blir det iår.


Aprilmånad var det SM-final Innebandy i Globen mellan Warberg och AIK.
Jag och Linda infann oss där, mycket folk och en skön stämning men dock så förlorade Warberg..

 


Sommaren kom sen snabbt och det blev en hel del mys på uteserveringar.
Så mysigt!
Det blev även fest hemma hos Lisa.



En mycket trevlig kväll som sedan avslutades på frimis.


Madde tog sin sjuksköterskeexamen och det var jag självklart med och firade.
 

Inte långt kvar till semester.
De sista veckorna på jobbet var lite sega men underbart sköna då det var underbart väder så mestadels var vi ute hela dagarna. Den årstiden är arbetet guld värt, inte lika roligt sen med regn, slask och blåst.. Men det går ju det med.
Midsommar och Jennys födelsedag passerade...












Jaha, det här var en del av det... Tar sjukt lång tid att lägga in alla bilder så jag fortsätter med en del 2 en annan dag..

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-04 15:12:53

ahahaha vilken bild på mig

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-05 13:37:53

Ja visst har han.. Bara talet som saknas. Han är lite seg där, men det kommer nog. Han förstår jättebra så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela