En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Söndag!

Publicerad 2010-01-17 18:54:40 i Allmänt

Jaha ni, då var man igång..
Plugga plugga plugga... Tur att det bara är 10 veckor (numer bara 9v kvar). Jobbigare än vad jag trodde. Är så sjukt mycket att läsa. Mycket som man känner igen och vet men ändå.
Jaja, men kul och intressant är det iallafall. Tur det!

Var hemma och pluggade tors och fre och ska även vara hemma mån,tis, ons också. Så då ska jag banne mig göra klart det som ska göras.
Kruxet är att jag nu känner mig lite hängig. Vaknade imorse med en fruktansvärd halsont, varit trött, frusit men hoppas på att det bara är tillfälligt.
Nya tag imorgon.
Känns konstigt att vara hemma om dagarna när man vet att det flyter på som vanligt på jobbet, alltså inge lov eller liknande. Det är ju där jag ska vara och inte hemma. Aja, man kommer väl in i det också.

Annars då, ja inte hänt så väldans mycket kanske..
Igår var det middag hemma hos Jenny och Magnus. Sååå gott och trevligt. Tack för det!



Nehe, kanske ska läsa lite nu... Mm lite iallafall.
Sen blir det mat, "en annan del av köping" I love it.. Och till sist Johan Falk. Första filmen var mycket bra och hoppas den här är lika så.


Fortsatt trevlig söndag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela