En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Cypern.......

Publicerad 2010-07-29 19:08:18 i Allmänt

Snart smäller det....
Kl 01 inatt drar vi mot arlanda för att imorgonbitti kl sex lyfta mot Cypern.. Hejdå regn, hej sol (förhoppningsvis).
Jag har packat för fulla muggar, i, ur, i, ur, men nu börjar jag nog få ordning på det. Bara nessesären kvar, eller bara och bara. Hur stor som helst och hur mkt som helst i, men va fan, i ska den.. :)
Ska bli galet skönt att komma iväg och en bra avslutning på semestern..

Här är en liiiten del av allt som jag tryckt ner i min resväska... :)


I tisdags blev det en hel massa fix tillsammans med syster inför resan, saker inhandlades och pengar växlades..
På kvällen blev det en tur till danska krogen med ett gäng trevliga varelser.. :)

Idag har det verkligen ööööööössst ner med regn, pissväder. Men vad gör det? :)





Nej ni, snart blir det lite käk..


Blir nog ingen mer uppdatering här förrens om 2 veckor... Håll till godo gott folk!!


FRIDENS...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela