En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

En dag kvar.

Publicerad 2010-07-15 22:23:32 i Allmänt

Har ju som sagt jobbat denna vecka.
I måndags var det ruskigt segt, speciellt förmiddagen. Trodde aldrig jag skulle palla med, men gick bättre och bättre.
Mycket trevligt att träffa lite annat folk också.

Har varit väldigt lungt med endast 8 barn hela veckan, imorn ser det ut att bli ännu mindre, jag tackar för att jag slutar tidigt.
Har dessutom kunnat gå tidigare nästan varje dag med tanke på att man har klarat sig själv straxt efter mellis där. Det har varit mkt lyckat med vädret denna vecka dessutom. Sol och galet varmt vilket har resulterat i att vi varit ute i stort sett hela dagarna, en hel del bad har också hunnits med.

Men nu är det bara en enda dag kvar innan jag får min riktiga semester. Som jag längtar!





Är det bara jag som fått en hint om att vår lilla Zlatan är på väg tillbaka till landslaget. Såja! Vem är glad, om inte jag?






Ja just ja, igår..... Va fan firade dom kronprinsessan för när hon inte ens var där? Hallå hur B var det inte att ha ett helt program till det med en massa artister plus att alla sjöng för nån som inte ens var där? Nej, jag skiter i vad ni säger, jag tycker det var riktigt löjligt.
Är ju inte direkt så att folk samlas och sjunger för en annan när jag dessutom inte ens själv är med.
Ja, det är fan samma sak, eller.
Löjligt var det, löjligt!!!!



Öppning imorn, slutar tidigt, semester, ska njuta..
Godnatt...



FRIDENS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela