En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Indigo, nora....

Publicerad 2010-07-11 00:16:08 i Allmänt

Oj, klockan är mkt och jag borde faktiskt lägga mig. Men är konstigt nog inte trött.
Kom hem för en timme sen ca och var sååå trött men piggnade konstigt nog till.

Har varit på indigo med Madde och Jossan.. Gott och trevligt.
Hmm, var där i torsdags också, men va fan. Madde ville dit idag och jag var inte sen att tacka nej.

(Bild snodd av Madde)


Imorgon är det söndag och på måndag är det jobb igen... Suck! Inte direkt vad jag är upplagd för men vad sjutton. Jag vet ju trotts allt att jag får 4, ja 4 hela veckor igen.. Nice!
Veckan som varit har i alla fall varit mkt bra. Blev ingen leken i tisdags med en hel del solande här hemma och under onsdagen åkte Jag och mamma till Nora, tog med oss Julia och Ida också. Blev först en lunch inne i nora och sen besökte vi faster och hennes man i deras stuga. Vilket paradis dom har. Underbart!
Vi badade, fikade och badade igen.. Och ja, jag badade också.. Himla skönt faktiskt.
Men önskar nästan att man som Ida istället för en tassande liten skit innan man kommer i vattnet. Ida hinner knappt få på sig bikinin innan hon är i. Slänger sig raklång rakt ut, fan dumt och känna på vattnet innan.. Haha, sälen!











Med dessa bilder säger jag nu godnatt....



FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela