En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sem, sol, bad!

Publicerad 2010-07-05 23:20:04 i Allmänt

Nu var det semester en vecka då. Inga som helst fel. Underbart!

Hela förra veckan gick åt till att fixa med ALLT på avdelningen och ännu mer därtill. Allt från tvättning av varenda VARENDA leksak (Vi har en del om man säger så) till rensning av alla papper, nedplock från väggar, teckningar, m.m. Tvättning av lådor och ja allt... Att jag dessutom var själv kvar som jobbade från min avd så hade jag en del att stå i om man så säger. Men tur att de andra kunde ta hand om barnen jag hade så jag fick fixa med det sista.
Nu är ALLT och lite därtill fixat för stängning och jag har dessutom förberett i stort sett allt för E när hon kommer tillbaka och ska öppna. Ett lååååångt fint brev ligger dessutom och väntar på henne. Haha, hon kommer slå ihjäl mig efter det. :) Nejdå, endast skrivet med glimten i ögat och vi vet vart vi har varann.....
Jag pressade in det sista i förrådet och låste dörren om mig och begav mig hem.. 



SEMESTER!

Eller ja, iallafall en vecka. Innan jag hoppar in och jobbar en vecka för att sedan ha 4 förhoppningsvis underbara veckor igen.  


Har blivit till att ha hjälp mamma i trädgården tills med Linda i helgen. Och då menar jag banne mig inte lite. Träningsvärk i låren så det heter duga. Ska ja sätta mig vill jag bara slappna av och sätta mig så jag lixom bara faller ner på stolen för att spänna minsta muskel är det sista jag vill göra. Aj aj aj ajajajajaj.. Mmmm.. Ont gör det. :)



Dagen idag började med att åka till väståbadet för sol, sol och sol innan det var dags för bankbesök och en del shopping. Joråvars, hann med en del.
En dusch och ett glas vin senare (ja sa väl att det var semester va? :),) så blev det lite tv och käk.

Imorn laddas det för Leken. Oj,vad länge sen man var där. Ska bli mys..
Troligen Nora på ons. Inga fel del heller. Noraglass. Mumma!



GOD NATT PÅ ER!



Fridens...

Kommentarer

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2010-07-07 16:25:35

Ja, eller hur! Jag vet inte vad det är med tiden nu för tiden, det är som att den är på "fast forward".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela