En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

"This is it"

Publicerad 2010-06-20 23:11:20 i Allmänt

Summerar helgen genom att ge tummen upp.
Har varit en mkt bra sådan.
Stängde på jobbet i fredags, 17.30. Snabbt hem för att byta om för att sen åka till hem till Madde. Provade på sushi för första gången... Hmmm. Konstig, speciellt smak. Kanske inte riktigt det godaste jag har ätit men åt ändå en hel del och nu har jag ju provat på det.


Kvällen var mkt trevlig. Pratade en massa ,♥, tittade på gamla bilder, lyssnade på musik och sjöng.. :) Galet högt. Stackars grannar.!
Var hemma runt 01, tog taxi. Vågar fan inte göra nåt annat efter alla dessa våldtäkter. Usch!!!!

Igår var jag bjuden hem till Jenny och Magnus på middag. Hurra hurra, Jennys födelsedag. Var bara jag som var där dock för vi firade henne i torsdags redan. Mycket god mat och dryck.
Under hela dagen följde jag mot min förmodan kungabröllopet och även sen under kvällen följde vi det slaviskt.
Intressant och se alla fina!? klänningar och hur fin var inte vigseln då? Jag dog. Grät som ett galning..Hur fint var det inte att Daniel fällde en tår i kyrkan? Haha ja jag vet. Men var det bara jag som tyckte det var vackert. Är dom kära eller är dom kära.?
Galet sött tal av Daniel också senare under middagen, jag grät nästan åter igen.
Den dagen jag gifter mig (om) så ska det vara som det där.. Eller nej inte så som dom hade, men ja ni fattar. Stämningen, kärleken, sången. Ja oj oj..



Det helt enkelt lyser kärlek!





Men allvarligt, hur lika är dom inte? HAHA!! Daniel Westling-Boxer Robert, Boxer Robert-Daniel Westling?


Efter en återigen lyckad kväll fick det bli taxi hem. Denna gång ca halva priset då jag valde att prova på T-taxi. Det får det igen. Kanoners ju..



Nu sitter jag och kollar "this is it"-MJ på fyran.
Magisk konsert hade det blivit. Hade lätt kunnat betala en aning högre summa för att få uppleva den konserten. Inga tvivel!



Nu spelas MAN IN THE MIRROR.. Måste jag lyssna på..



Fridens!!!!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-06-21 16:22:47

Jag grät som ett barn också! Han är så jäkla bra den där daniel, bra att han visar känslor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela