En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Natt blogg, (eller näst intill iallafall) en onsdag!

Publicerad 2010-06-16 23:29:18 i Allmänt

Ja, jag vet..
Vid den här tiden borde jag ligga i sängen... Det gör jag också... Med datorn i knäet.
Sa jag inte att nu fick det räcka med skitbredbandet, nu skulle jag satsa på mobilt trådlöst. Sagt och gjort!
En sväng till marieberg, ett besök på 3butiken och det var fixat. Jomantackar!
Så nu kan jag som sagt surfa runt sittandes, liggandes eller stående. Fint!
Betalade dessutom resan igår, ingen återvändo.... Precis som att jag hade tänkt det.. Hmm nej.
Fyfan vad jag längtar... Sol, bad,drinkar och leva i nuet helt enkelt. Kan det bli bättre, nej jag tror fan inte det...



Veckan i övrigt på jobbet har varit bra, ganska så lite barn och på fredag går ytterligare några på ledighet.
Det här sista veckorna är bra sega.... Man räknar ner så smått vill jag lova.
Tror att det är dags att stänga ner det här nu. Börjar känna mig en aning trötter. Oj, halv tolv snart, ja då är det verkligen dags, men lägger ner huvudet så sover jag om ca.. hmm ja 3 min. Jag lovar. Det där med att sova är inga konstigheter alls. :)

Resten av veckan är ganska så fullspäckad. Skönt och veta att man har lite att pyssla med.
Fortsatt trevlig vecka på er och GOD NATT!!!



Fridens...


Kommentarer

Postat av: Syster yster

Publicerad 2010-06-17 09:28:10

Mmm drinkar!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela