En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Njut, njut, njut!

Publicerad 2010-06-02 22:42:03 i Allmänt

Sommarvärmen är tillbaka....
Jag njuter i fulla drag. Lite svårt att fatta att det inte alls länge sen låg drivor med snö kvar...

Började med fint väder redan till söndagens dop av lilla Eddie. Eller nej dop var det inte, endast en namngivning eller vad dom kallade det.


        
Pappa upp i dan.          Fina fina Joakim


Veckan som gått hittills har varit väldigt bra, jag har varit på bra humör, gått bra på jobbet, barnen glada. Jag tror det är vädret. Lätt!
Måndagskvällen gick åt till avslutning tills. med de andra förskolorna i lundby plus vår chef. I år var det vår tur att stå för aktiviteterna. Vi höll till i stadsparken och vi fick en alldeles perfekt sommarkväll.

Igår var det som vanligt min öppningsdag vilket också betyder att jag slutar tidigt. Hem och solade en stund innan det var dags att gadda till sig..
Ny tatuering pryder nu min fot. Jag är supernöjd.

En aning svullen fot.....

Fick sen ett sms av lisa och då blev det en promenad tillsammans med henne, jag cyklade dock. Skulle helst undvika skor med tanke på tatueringen.
Fick äntligen träffa Bonzo, Lisa och Dennis otroligt goa hund.
Fööör söt!





Var förresten i vivalla idag med några barn för att besöka biblioteket. Dagens höjdpunkt, en polis stod utanför. Barnen blev en aning paralyserade och bara stod och bokstavligt stirrade. Det såg han, så han kom in för att vara lite social. Jomantackar, vilka människor det finns. Kom in och pratade med barnen och var allmänt sjukt trevlig. Inte varje dag man får se en polis på nära håll lixom. :) Då var dom inte lika kaxiga inte, de små.. Men spännande var det. Fröken tyckte nog detsamma :)




Nu blir det sängen, trött...
Natti..



FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela