En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Vecka 25, vilket betyder. Snart sem!

Publicerad 2010-06-21 21:44:47 i Allmänt

Ny vecka har startat igång. Bara sju barn den här veckan. Jag kan inte säga annat än att det är bra skönt. Haft en mysig dag där man har hunnit med att vara med barnen en del. Lugna och harmoniska med mycket kramar.
Har även hunnit med en hel del fix, städ och tvättning (allt som ska göras innan sommarstängningen) .

Hemma någon gång efter 18, åt och lade mig för att kolla på tv.
Har kikat lite på Lotta på Liseberg, åh vad härligt det ser ut på nåt sätt, en riktig sommarkväll i kvällsolen med en massa musik i underbara göteborg dessutom. Idag var det även en hel massa gamla goda sommardängor. Nice!
Just nu är jag trött som skrutt så det allra bästa vore att släcka ner både datorn och tv:n. Börjar ju ändå 6.15 imorgon.
Kikar lite på slutet av fotbollen, spanien leder med 2-0. Såg dessutom att det var van veteren på fyran också. Kanske slår över till det och kollar (läs, kollar ca 2 min innan jag somnar med tvn på) .


God natt på er..



FRIDENS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela