En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Vecka 26, ännu närmre....

Publicerad 2010-06-28 22:19:37 i Allmänt


Vilket helt uuuuunderbart väder det har varit och är. Jag njuter nåt så in i bänken. I torsdags firade vi midsommar på jobbet med barnen, mysigt var det. Lite barn, blomplockning, dans kring midsommarstång, sång, grillning och äta ute, perfekt.
Blev sen en lugn kväll för att sedan förbereda under fredagen för lite midsommarfirande.


Var väl bra länge sen man hade sånt här väder på midsommar. Det brukar ju inte direkt vara vanligt för att vara sol och varmt en midsommar. Men denna var det!
 

Lördag och söndag var endast njutardagar. SOL, SOL, SOL...
Grill, lite vin och en massa solning. Blev en aning bränd igår. Aj aj, det kändes när jag sedan ställde mig i duschen..Men va sjutton, det hör väl lixom till. Även fast det är mindre skönt.

Nu är det sista veckan på jobbet innan jag har en veckas semester, är lite sugen på att hitta på nåt då. Spyr på att sitta här hemma.. Får se vad jag kan lyckas hitta på. Inte mkt att göra dom här sista dagarna på jobbet. Man går mest runt och vill att dagarna ska ta slut.






Snart godnatt för imorn väntar öppning.. Avslutar med en hyffsad sommarbild!





Just det.. Grattis Fia och David tii förlovningen!

FRIDENS....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela