En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Vilka fantastiska sommardagar!

Publicerad 2010-06-07 20:20:10 i Allmänt

Ja, men eller hur.. Dessa dagar har ju varit helt underbara. Under dessa månader har jag helt klart världens BÄSTA jobb...
Jag kan inte säga att jag njuter lika mkt under vinterhalvåret då det ska vara overaller, galonisar, stövlar, vantar m.m. och man ska bege sig i såsom minusgrader, regn och snö..
Men just nu är det lååååångt borta! Mycket...

Sommaren är här, vilket vi fått känna på den senaste veckan. Jomantackar!!!
Har varit ute fm, ätit och barnen sover och sen ut igen... Rastar gör man ingen annanstans än i solen. Soldyrkare som vi är. Där ligger vi i gröngräset som ett gäng paddor och skvallrar värre än SE&HÖR... Härligt!!!!


HELA ÅRET HAR JAG VÄNTAT PÅ JUNI JULI AUGUSTI..................


Va dessutom uppe på marknadsafton en sväng i torsdags. Men ja, var väl inget att ha tyckte jag. Fick bli en snabbis för att sen sätta sig och ta en öl. Mycket bättre :) Sommar och uteserveringar hör ju lixom ihop, vare sig det är mån, tors eller lör.



Jobbade sent i fredags, hem för att sedan gå in till grannen och fira en student.. 
I lördags inhandlades present för då var det dags att fira en 35 åring. Mycket trevlig kväll..
Nationaldagsfirande blev det också på köpet...  Firades i stadsparken, Julia var med och sjöng i kören som skulle uppträda.



Lagom sommarslitna...






Fortsatt trevlig vecka på er, för mig känns den redan alldeles för lång..







Face the fact helt enkelt.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela