En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Då var man klar!

Publicerad 2010-03-28 18:56:53 i Allmänt

Med plugget.....

Konstigt det känns, skönt att slippa pressen och stressen hela tiden men ändå tomt för det har verkligen varit skitkul.
Kom till jobbet i tisdag och insåg att nu är det bara att köra....100%.
Vi fick tårta och en varsin ros av våra underbara, goa och fina arbetskamrater. Mysiga dom är!
 

Vi fick dessutom en mkt fin mini orkidé av våran chef.



Kom sen hem och fick en fin blomma av mamma och Linda. Vad gulliga alla är, hade jag ju verkligen inte räknat med. Men med allt slit så känns det otroligt uppskattat!




Som sagt då är det full fokus på arbetet nu igen, ska bli kul. Har kännt sig lite off när man kommit till jobbet på bara 50 %, men nu så, nu ger vi gärnet.
Kommande vecka är det påsklov och en aning mindre barn. Skönt med lite andrum och fixa med det som man annars inte hinner med. Pappersarbete... Suck!


Ja, annars då. Vad har jag gjort? 
Jo fick bli en shoppingrunda i tisdags, slutade tidigt så jag och mamma bestämde oss för en tripp till marieberg. Jenny och Ida hängde också på. 
Vi tog oss en fika, inhandlade lite kläder plus skor.. Aah I like it!
Just ja, hittade en hundring liggandes helt själv på golvet inne på marieberg... Ida blev toookig när inte hon fick den. Jag gav den till henne och därefter såg jag den inte mer. Haha hånade mig hela vägen hem.. Skitunge. 
Men en snäll moster har hon i alla fall.. 

Helgen försvann lika fort som den kom. Slutade sent i fredags och var hemma runt fem. 
Gjorde tacopaj och avnjöt lite vin till let´s dance finalen. Perfekt fredag. Somnade efter finalen och sov lääänge. Så skönt att inte behöva ställa klockan för att plugga. Nice! 
Åkte iväg på innebandy med syrran vilket blidde att den dagen också gick. Var inte hemma förens vid 19, vilket betydde mat, vin och tvmys.... 


Dagen idag har gått åt till att städa, vilket jag inte gjort på gaaalet länge. Så det var behövligt.. Skönt att ha det gjort. 
Ikväll får det bli tacopaj igen, blev en massa kvar och sen johan falk filmen. Bra uppladdning inför måndagen. En lång sådan också, till 18.... Har endast jobbat en enda måndag på dessa veckor vi har pluggat. 



Just ja, i fredags fick jag ytterligare en present.. Eller inte bara jag. Alla på jobbet. 
Vi fick en biocheck av vår chef för allt slit och jobb under dessa pluggtider. 
Fint och härligt med lite uppiggande saker i vardagen. Sånt gillar jag!


Fridens!




 

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-29 16:04:54

Grattis:) Skönt att du är klar med det nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela