En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kräk, jobb, plugg, sol.

Publicerad 2010-03-05 14:24:34 i Allmänt

Ja som sagt så blev även jag drabbad av den fruktansvärda kräksjukan. Trodde jag hade klarat mig ifrån den äeven denna gång med tanke på den tiden var förbi på jobbet. Men ack ack.
Natten till söndag var redan mardrömmen. Behöver nog inte säga mer.

Så blidde inget unuversitetet för min del i måndags, vilket var synd. Nu är det endast två gånger kvar..
Ja, sen är vi klara. Alltså den 22 Mars gör vi vår redovisning av slutuppg.. Heja heja!

Har ju som sagt inte haft något liv de senaste veckorna på grund av all denna tid man får lägga ner på plugget, samtidigt som man jobbar. Den här veckan har jag jobbat ons och tors.. I onsdags var vi på ett besök i en annan förskola (en del i uppg) och sen efter att jag stängt på jobbet satt jag kvar för fortsatt plugg. Även så igår. Jobbade till 16.45 och satt sedan med Carina och försökte skriva ihop vår uppg. Satt fram till 20.30. Dessutom med sprängande huvudvärk.
Är ännu inte riktigt klara, men snart så.
Ska träffas på söndag också och kolla igenom det sista innan redovisning på mån.



Så idag är jag alltså hemma och är pluggledig. Har efter mycket om och men kommit igång och skrivit lite på det individuella nu.. Har faktiskt inte så mycket kvar. Skönt!
Kan vara skönt att njuta av helgen en aning också.

Underbart väder idag.. Solen skiner och det är riktigt skönt ute.. Hääääärligt!





Förresten, dags att kommentera lite nu alla ni som läser, så jag vet vilka ni är. Blir fler och fler varje dag men bara ett fåtal som jag vet vilka det är. Kom igen!!


Trevlig helg på er!!!




Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-03-12 09:07:01

jaaaag läser =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela