En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mamma 60 år!!!

Publicerad 2010-03-21 19:13:50 i Allmänt

Tänka er, lilla mamma har blivit hela 60 år..
Igår vad dagen, och jag återkommer imorgon om vad dagen hade att bjuda på.. Det var en enormt lyckat och bra dag och jag tror mamma var en aning rörd och glad över det vi gjort för henne!

Som sagt återkommer om det imorgon...




Imorgon är ju dessutom sista dagen för plugg... Skönt eller inte! ? Är nog både och faktiskt!
Men helt galet att det är klart redan, var ju som sagt inget jag hade planerat men blev erbjuden och tackade ja. När vi började kändes det som en evighet vi skulle läsa, men nu så. Det har verkligen varit både med och motgångar, men mestadels otroligt roligt och mycket, mycket lärorikt!
Så imorn är det klart... Yeah!!!
Redovisning, film och avslutning imorn på universitetet.

Sedan 7,5 högskolepoäng rikare!!!




Ikväll är det Johan Falk. Som jag längtat!!



Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela