En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Onsdag den 10 Mars!

Publicerad 2010-03-10 20:31:04 i Allmänt

Jaha, blev ju inge bättre det där...
Inga som ville visa sig till känna, att dom läser bloggen. Nehe!?


Jaja..


Helgen som var har jag inte hunnit skriva om än.. Var hemma hos Jenny, Magnus i lördags för att kolla in melodifestivalen och sen fixa inför vår perfekta överraskning.. Den har redan börjat dra igång.. Det är blir kul!!
Middag, vin och trevligheter som vanligt när man är där.

Trött ställde jag klockan på söndagen.. En söndag lixom.
Ja, inte så mkt val. Skulle träffa Carina och Eva på jobbet för fix med vårt arbete. Heja heja, satt till klockan halv fyra ca. Hem, böt om och sen iväg för att kolla in ÖSK damers kvalmatch mot olofström. Jävla i lådan vad bra dom var. Vann med 6-2 och är vidare. Grymt!


Nu ni, nu är det inte långt kvar. Slutuppgiften kvar bara, vilket såklart känns kanon men ändå lite skumt. Vad fort det har gått..
Var hemma hos Carina igår för att börja fila på den. Lyckade komma igång, skönt! Ska träffas på lördag för att fortsätta. Heja oss!!!
Har varit himla skönt att bara jobba 50 % nu under snart 10 veckor. Orken räcker lixom väldigt mkt längre även fast man så klart är sjuuuukt trött av allt plugg också så blir det inte på samma sätt.
Hur ska jag orka att jobba 5 dagar i veckan igen?
Ja ni, jag tror inte det blir några problem.. Eller?


Fick för övrigt en go kram idag av en kollega när jag kom.. Sånt som behövs ibland och som man blir så där extra glad av!


Jobb idag igen alltså, och sedan resten av veckan också.
Började 9.30 idag och jobb till 17.30. Alla barn utom en, fullt ös tänkte jag. Men dom var underbara idag. Godingar!!!!
Hoppas på en lika bra dag imorgon.
Jobbar till 17 och därefter kommer syster och hämtar mig, åker för att käka MC.. Mums, det var länge sen.. Sen drar vi på innebandy. ÖSK-Lillån herrar. Kan bli spännande!!


Hej på er...

Kommentarer

Postat av: Syster Yster

Publicerad 2010-03-11 08:21:45

Jag läser din blogg!! :) Puss puss

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-11 18:58:00

HALLÅ JAG LÄSER ;)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-14 21:02:10

jag läser såklart ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela