En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Spänning..

Publicerad 2010-03-12 19:41:19 i Allmänt

Ja spännade var ordet.. Jag gillar´t!

Linda hämtade mig från jobbet vid fem och vi drog för att käka lite. Hade ingen brådis med tanke på att det var ju ett tag kvar till match.....
Så vid kvart över sex tänkte vi att nu kanske det är dags..
Kom fram och det var fullständigt KAOS! Bilar everywhere... Kö för att komma in som ringlade sig sådär lagom lång upp i långt till "backen".. Vad i helvete..
Jaja skapligt fort gick det ändå, men knökaefullt när vi kom in. Som tur hade Babs hållt platser åt oss.
Spännande match rakt igenom. 0-0 in i halva matchen..

ÖSK drog till slut det längsta stået och vann matchen med 3-2 i sudden, vilket betydde att de klarade sig kvar medans lillån fick ta steget ner.


Jobb idag och ytterligare en lång dag..
Kändes dubbelt så lång mot var den var dessutom. Hängig, trött, ont i halsen, pissigt humör. You name it! En sån där lagom mindre rolig dag.
Jag hoppas på att morgondagen bjuder på lite mer muntra miner.
Jag startar dagen med plugg tillsammans med Carina. Heja heja.....


Tippar på en tidig kväll idag.. Eller, jag måste ju kolla på solsidan innan jag nannar för dagen..
Sjukt bra program. Bästa! Jag säger bara Ove.. Heja Ove :)




Härligt att några gav sig till känna till slut........
Emma, Annica och Linda, härligt brudar.. Men vilka mer är det? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?



Nya tag imorgon!!!


Fridens!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-13 09:24:47

jag läser inte

Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-13 09:46:28

inte jag heller

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela